Lokowanie i sponsoring

Rosnące znaczenie niestandardowych działań reklamowych jest już trwałą tendencją rynkową. Z myślą o naszych klientach i efektywności promocji marki lub miast (regionów) przygotowujemy całościowe koncepcje wykorzystania produkcji filmowych i telewizyjnych do działań niestandardowych. W ścisłej współpracy z klientami i nadawcami audycji oraz producentami filmowymi realizujemy projekty z zakresu lokowania produktu oraz branded content, umiejętnie dopasowując rodzaj produkcji, bohaterów i kontekst treści do oczekiwań i budżetu marki.

Lokowanie produktu to przede wszystkim:

  • pozytywne skojarzenie z ulubionym filmem/serialem i jego bohaterami
  • wiarygodność przekazu
  • niski koszt dotarcia (znacznie niższe koszty produkcji w stosunku do reklamy)
  • duża elastyczność w kształtowaniu otoczenia marki
  • duża akceptacja widza dla tej formy reklamy i umiejscowienie poza niechętnie oglądanymi blokami reklamowymi

Ściśle nadzorujemy każdy etap prac nad projektem lokowania, dzięki czemu nasi klienci mają pewność, że w efekcie otrzymają najlepsze z możliwych realizacje. Doświadczenie naszego zespołu oraz współpraca z najpopularniejszymi serialami i bezpośrednio producentami filmów kinowych stanowią gwarancję sukcesu podejmowanych działań.

Skupiamy się na produkcjach docierających do możliwie najszerszej publiczności. Realizujemy projekty w serialach Telewizji Polskiej: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe”, „Barwy szczęścia” i „Wszystko przed nami”, a także w wybranych innych produkcjach zgodnie z potrzebami klientów. Na koncie zespołu jest także szereg projektów sponsoringowych w największych kinowych hitach ostatnich lat, których byliśmy również dystrybutorem – m.in. „Nigdy w życiu”, „Tylko mnie kochaj”, „Nie kłam, kochanie” czy „Och Karol 2”.

Chcesz wiedzieć więcej? Zapytaj!