Jesteś tutaj: Strona główna O nas

O nas

Historia naszej działalności sięga wczesnych lat 90-tych ubiegłego wieku. Początkowo jako Maxfilm Press Sp. z o.o. firma funkcjonowała na pograniczu prasy i rozrywki (redakcja tygodnika „Antena”). W 2003 roku nastąpiła zmiana profilu działalności firmy i od tego czasu – już jako Studio Interfilm – zajmujemy się dystrybucją produkcji filmowych oraz ich promocją i reklamą.

 

 

Studio Interfilm kontynuuje wcześniejszą działalność dystrybucyjną dwóch firm powstałych w latach 90-tych: „MAF Dystrybucja” oraz „3 do 4”. Z tego okresu pochodzą doświadczenia zespołu w rozpowszechnianiu takich tytułów, jak m.in.:

 

  • Goodbye Rockefeller" (1993, reż. W.Szarek)
  • "Kolejność uczuć" (1993, reż. R.Piwowarski)
  • "Trzy kolory – niebieski" (1993, reż. K.Kieślowski)
  • "Trzy kolory – biały" (1994, reż. K.Kieślowski)
  • "Trzy kolory – czerwony" (1994, reż. K.Kieślowski)
  • "Faustyna" (1994, reż. J.Łukaszewicz)
  • "Panna z mokrą głową" (1994, reż. K.Tarnas)
  • "Młode wilki" (1995, reż. J.Żamojda)
  • "Girl guide" (1996, reż. J.Machulski)
  • "Spona" (1997, reż. W.Szarek)


Wprowadzane przez nas do kin filmy to zarówno ambitne kino wielkich twórców (Krzysztof Kieślowski), filmy bogate w treści duchowe („Faustyna”, „Jan Paweł II, „Karol, papież, który pozostał człowiekiem”), jak i popularne kino rozrywkowe. Tytuły komedii romantycznych, rozpowszechnianych przez Studio Interfilm należą do najchętniej oglądanych w Polsce.

Prawie 20 lat doświadczeń, ponad 30 tytułów i miliony widzów w kinach – to dorobek zespołu Studia Interfilm. Wiemy doskonale, że najlepszy film bez odpowiedniego wsparcia dystrybutora nie ma szans na sukces kinowy. Decydując się na rozpowszechnianie tytułu korzystamy z doświadczenia i naszej znajomości rynku kinowego, a także współpracujemy z producentami filmowymi współtworząc strategię i kampanię promocyjną filmu. Nie ustępujemy na tym polu największym światowym dystrybutorom. Działamy nowocześnie i skutecznie.

 

Bleu Blanc Rogue